c_id13

Jak korzystać z mocy AI? Inspiracje i trendy w bibliotece

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 02.08.2024

Grupa docelowa: Wychowawcy, Bibliotekarze, Nauczyciele świetlicy, Nauczyciele przedmiotowi

Opis materiału

Poznaj nieznane moce AI! Odkryj nowe, inspirujące sposoby na wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia cyfrowych opowieści, interaktywnych narracji, scenariuszy, gier, atrakcyjnych wydarzeń, angażujących treści i efektywnych działań promujących bibliotekę.

Podczas webinaru uczestnicy zapoznli się z innowacyjnymi trendami i narzędziami AI, które mogą wzbogacić ofertę biblioteki oraz zwiększyć jej widoczność w społeczności lokalnej. W trakcie spotkania pokażemy, jak sztuczna inteligencja może stać się kluczowym narzędziem w tworzeniu interesujących wydarzeń oraz w promocji biblioteki.

Oglądaj, aby poznać:

💡 Pomysły i inspiracje na działania edukacyjno-kulturalne w bibliotece z wykorzystaniem zasobów biblioteki, które przyciągną mieszkańców i zwiększą ich zaangażowanie.

💡 Proste i intuicyjne narzędzia AI i zaskakujące sposoby ich wykorzystania podczas zajęć i warsztatów bibliotecznych, do promocji i tworzenia multimediów.

💡 Zestaw gotowych do użycia materiałów, scenariuszy zajęć i szablonów do wykorzystania podczas zajęć i warsztatów z AI oraz w promocji.

Prowadzenie: Sylwia Żółkiewska — projektantka, kreatywna menadżerka, edukatorka i animatorka kultury. Autorka i współautorka tekstów o nowych technologiach w sztuce, kulturze, edukacji i biznesie (m.in. książki „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną” nominowanej do nagrody Economicus). Od lat prowadzi autorskie warsztaty, szkolenia i wykłady (PJATK, UW), dotyczące nowych mediów, kreatywnego i świadomego z nich korzystania. Więcej: www.zolkiewska.pl

Materiały dodatkowe

Prompt nr 1 użyty podczas webinaru

Pobierz

Prompt nr 2 użyty podczas webinaru

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Nie dźwigaj wszystkiego sama – o wadze odporności

W trakcie webinaru rozmawialiśmy o strategiach, które pomagają na co dzień radzić sobie z wyzwaniami związanymi z
Zobacz
Film lub webinarium

Trudne rozmowy z wizją celu

Dyrektorki podzieliły się doświadczeniami trudnych rozmów i swoich sposobów, jak w nich osiągnąć założone cele. Przeanalizowaliśmy je
Zobacz
Film lub webinarium

Życie dżinsów. O etycznej i nieetycznej modzie

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Zrób to! Jakie działania podejmować, by świat był...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Pokaż to! Jak opowiadać o klimacie za pomocą...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Jak działa mózg nastolatka? Co robić, gdy młodzi zamykają się na rozmowę?
Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Czujesz potrzebę działania na rzecz zmiany dominujących narracji na temat globalnych wyzwań? Ta publikacja jest dla Ciebie!
Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY