c_id13

Prawa podstawowe UE – scenariusze lekcji dla nauczycieli

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 19.01.2022

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Scenariusze lekcji dla nauczycieli na temat praw podstawowych obywateli Unii Europejskiej, których celem jest rozbudzenie w uczniach świadomości na temat praw podstawowych chronionych przez instytucje unijne, a także pobudzenie ich do refleksji na temat wpływu poszczególnych praw na życie Europejczyków oraz na ich życie w szczególności. Lekcja ma także na celu pobudzenie młodzieży do refleksji na temat wartości, które gwarantowane są przez omawiane prawa w życiu człowieka i społeczeństwa. Materiał zawiera scenariusze wraz z materiałami pomocniczymi do poprowadzenia lekcji zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online.

Pobierz materiał

Prawa podstawowe - scenariusz w wersji stacjonarnej

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Prawa podstawowe - scenariusz wersja II - stacjonarny

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Materiał pomocniczy nr 1 - Karta praw podstawowych UE - Preambuła

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Materiał pomocniczy nr 2 - Prawa podstawowe UE - lista praw

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Materiał pomocniczy nr 3 - Wybrane prawa podstawowe - Karty do druku

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Prawa podstawowe - scenariusz w wersji online

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Prawa podstawowe - prezentacja do wersji online

format: pptx

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Prawa podstawowe - scenariusz 2 wersja -wersja online

format: pdf

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Prawa podstawowe - prezentacja 2 wersja -wersja online

format: pptx

wielkość: 346,95 KB

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Słuchamy, nie oceniamy: filmy i scenariusze do pracy...

Prezentacja materiałów filmowych oraz scenariuszy do edukacji emocjonalnej dla klas 7-8SP i szkół ponadpodstawowych.
Zobacz
Film lub webinarium

Nie dźwigaj wszystkiego sama – o wadze odporności

W trakcie webinaru rozmawialiśmy o strategiach, które pomagają na co dzień radzić sobie z wyzwaniami związanymi z
Zobacz
Film lub webinarium

Trudne rozmowy z wizją celu

Dyrektorki podzieliły się doświadczeniami trudnych rozmów i swoich sposobów, jak w nich osiągnąć założone cele. Przeanalizowaliśmy je
Zobacz
Film lub webinarium

Życie dżinsów. O etycznej i nieetycznej modzie

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Zrób to! Jakie działania podejmować, by świat był...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Pokaż to! Jak opowiadać o klimacie za pomocą...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Jak działa mózg nastolatka? Co robić, gdy młodzi zamykają się na rozmowę?
Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Czujesz potrzebę działania na rzecz zmiany dominujących narracji na temat globalnych wyzwań? Ta publikacja jest dla Ciebie!
Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY